lördag 20 augusti 2016

Firar idag!

Nu när jag startade upp datorn såg jag att den  100 000:drade besökaren passerat min blogg i natt  :). Det var en liknande bild som den här jag lade upp den gången, plantan har blivit lite större bara ;) Den 2 september är det 7 år sedan jag startade men om jag inte räknat helt fel betyder det att det varit ca 40 personer inne på min blogg varje dag :) Alla har inte kommenterat (som synd är) men de  syns ju ändå :) nu får jag satsa på de kommande sju åren :). Tack till alla er som har kommenterat, det betyder så oerhört mycket för mig :) Ha en fin helg alla, det ska jag ha. Först ska vi sälja rhododendron på växtmarknad på Botan och sedan ska vi äta en god middag ute. Vi har nämligen bröllopsdag idag. För 39 år sedan sa vi ja till varandra :) Tänk vad tiden går, nu har vi båda gråa hår. Älskar dig fortfarande som om det var igår, jag hoppas på många flera år :) Puss på dig min älskling!

9 kommentarer:

  1. Grattis både till alla år på bloggen och besökare men framför allt alla år med G.
    Ha en underbar dag!!

    SvaraRadera
  2. Grattis!trädgården är fantastisk det fick jag ju äntligen se i våras. Eva

    SvaraRadera
  3. Grattis! Kul, då delar vi datum :)

    SvaraRadera
  4. Hip hurra på eran bröllopsda´.... Hoppas det inte regnade på er på Botan o att maten är riktigt god!
    Ha´t himla gôrgôtt i ytterligare 39 år <3
    Nina

    SvaraRadera
  5. Grattis till bröllopsdag och besökare Både 39 och 7 har respekt med sig, men hoppas det blir många fler lyckliga år! /Anette

    SvaraRadera
  6. Hoppas ni hade en riktigt fin bröllopsdag och att vädret på Botan var på er sida och att middagen var god. Stort grattis i efterskott! 39 år tillsammans är en härligt lång tid. 7 år på bloggen med ständigt nya fina inlägg är också en beundransvärt lång tid. Ser fram emot de kommande sju åren.
    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  7. 7 år är lång tid för att hålla intresset för en privatträdgård uppe, bra jobbat både i trädgården och på bloggen. Men det bästa är att du är sugen att fortsätta.
    Marta

    SvaraRadera
  8. Grattis till allt! Ja, det är alldeles rysligt vad tiden rusar!
    Att finna den rätte och få ynnesten att ha redan många år ihop och att få fortsätta tillsammans är stort.
    Ni har hunnit skapa mycket tillsammans: Barn, barnbarn och en underbar trädgård. Härligt!
    Lycka till och med önskan om måååånga år till tillsammans för er!
    Skål!
    /Anja

    SvaraRadera
  9. Mycket att fira! Stort grattis! Instämmer i Anjas kommentar och lyckönskan ovan!
    Allt gott!/Laila

    SvaraRadera